Хороша машинка. За 10 місяців накатав 22 тис км. Кожен день в дорозі. Літом у Львів та з нього у Крим при повній загрузці: 5 чоловік у салоні, повний багажник та бокс на даху. Претензій до машини та української зборки не маю жодних. Є тільки нарікання на персонал автосалона та газовщиків (як то кажеться, поправка на людський фактор).
Брав авто в Парітет-моторс на Грінченка за 112 тис. Менеджер, який все оформляв, на даний момент у розшуку по аферам з машинами (це говорить саме за себе). Стільки казок та лапші я наслухався!!!! Дивляться на тебе як на лоха з якого треба зрубати 3-5 тис грн. на рівному місці. Для прикладу: оформлення в МРЕВ настирливо пропонували за 6000 грн. при тому, що я сам оформив по інтернету за 4010 грн. та потратив 30 хвилин на огляд криміналіста та здачу без черги документів (з травня минулого року така послуга практикується у київських МРЕВ для нових машин). На допах (які купляв сам, а їхня тільки установка) на бажанні перераховувати на місці всі їхні «точні» розрахунки та на реєстрації в МРЕВ, зекономив порядка 4.5 тисяч грн. від нарахованої ними початкової суми!!! За таку «наглість» з мого боку, волинили мене майже місяць, хоча машину з закордону гнати не треба було і на складі вони були в наявності. Ще ціла епопея була з додатковим обладнанням: крутили мені голову і яйця (сорі) два тижня. Після покупки місяць не міг заспокоїтись від такого "сервіса".
Здавалось – ось воно щастя!!! І тут знову включився людський фактор. Почалися збої у роботі ГБО, хоча ставив на офіційному газовому СТО (поруч з салоном) без втрати гарантії на мотор, що потягнуло за собою в два раза більше грошей, ніж би поставив у звичайних газовиків. Загоралась і не гаснула жовта лампочка ЧЕК і зранку на холодно машина заводилась тільки з другого разу. Місяця півтора їздив на СТО з надією вирішити мою проблему. Кожен раз був якийсь інший майстер. Настроїть, я кілька днів поїжджу, знов горить ЧЕК, приїжджаю, вже новий майстер… Знову пояснюй, знову залишай машину доранку, щоб на холодно дивились, знов трата часу і нервів і ніякого результата. Замкнуте коло… Видать, текучка кадрів у них була шалена, тому і якість установки ГБО була відповідна ((( Та за численні візити до них бачив не один скандал від незадоволених клієнтів. Майже втратив надію на щось краще, та на цьому СТО появився новий майстер Віталік. Молодий пацан, але ТОЛКОВИЙ та НЕ ХАЛТУРШИК. Вирішив мої проблеми нараз і без лишніх рухів і, надіюсь, поміг всім постраждалим від попередніх горе-майстрів, бо на власні очі бачив, як він помагав таким «безнадійним» як я. Так що рекомендую – спец від Бога!
Вже накатав 88 тис. км. Крім регулярних ТО, поміняв тільки тормозні колодки (передні та задні), ремінь кондиціонера та різні лампочки. Як для майже 90 тис. пробігу - це просто дрібнота. Добре, що переробив одразу на газ - по трасі 8 л., по місту 10-11. Апарат - супер! Роботяга!! Недаром у Азії Елантри досі у таксі бігають.